30.10.12

Siapa Aku ?

Assalamualaikum..

Post 1st aku ni..wlaupun sebelum ni aku pernah post something kat blog ni sebelum ni..tapi aku dah delete semua post lama tu..
sebab..? tak ada sebab pun..cuma tak rasa post yang lama tu berguna utk aku..HAHA
aku dah lama nak bloging ni sebenarnya..asyik baca blog orang je,terasa nak ada blog sendiri...
tapi masih tak tahu nak tulis apa..so,diamkan jela dulu apa yg nak dibuat tu..
sekarang ni baru nak tulis sikit-sikit..

kalau nak tulis pasal aku mmg membosankan lah kann..
pasal aku bukannya artis ke,tweetfamous ke kan..
just ordinary person with extraordinary dream..HAHAHA

so,aku hanya akan menulis dan menulis bila aku ada bahan nak ditulis..
harap bloger yang otai-otai dapat bagi aku tunjuk ajar sikit..
aku nak jadi blogger yang berjaya..muehehehe..*perasan*
oke sudah lah aku membebel utk post kali ni..
lain kali aku post lagi..esok mungkin..
malam nanti mungkin...
siapa tahu kann..
HAHA..


ADIOS AMIGOS..!


No comments:

Post a Comment